Scrive är en digital plattform baserad på molnteknik, konstruerad för att hantera säker och effektiv e-signering av dokument. Företag över hela världen använder Scrive för att undvika byråkratiska och tidskrävande processer såsom pappershantering, skanning och arkivering, och ersätta dem med digitala, automatiserade rutiner. Med Scrive kan du snabbt skapa, dela och arkivera dina dokument på ett ställe.
Scrive, som grundades 2010 i Sverige, kan skapa anpassade flöden för e-signering, anpassa e-postmeddelanden, inkludera villkor för signering och mycket mer. Plattformen kan integreras med din befintliga IT-miljö och applikationer, inklusive ERP, CRM och HR-system, vilket gör det möjligt att digitalisera och automatisera processer på tvärs av hela organisationen. Dessutom tillhandahåller Scrive en hög säkerhetsstandard med kryptering, tvåfaktorsautentisering och spårbarhet för att säkra ditt företags data.
Förutom e-signering erbjuder Scrive flera andra funktionaliteter för att förenkla och förbättra ditt arbete. Med Scrives API kan du bygga anpassade lösningar för ditt företag, till exempel att automatiskt generera och skicka ut kontrakt. Du kan också kontrollera och hantera hela din signaturprocess i realtid, inklusive att spåra dokumentstatus och automatiskt påminna om obesvarade dokument.