Vad är Zoho Desk?

z

Zoho Desk är en molnbaserad helpdesk-lösning från Zoho Corporation, ett etablerat företag känt för sin omfattande svit av affärsprogram. Med Zoho Desk kan företag effektivisera sina kundserviceaktiviteter, från att hantera kundfrågor och förfrågningar till att lösa kundproblem. Denna programvara erbjuder ett centralt gränssnitt där kundsupportteam kan samla in, organisera och spåra kundsamtal och interaktioner över flera kanaler, inklusive email, telefon, sociala medier, livechatt och mycket mer.

En av de mest framstående funktionerna hos Zoho Desk är dess AI-motor, kallad Zia. Zia fungerar som en säljarassistent, föreslår lösningar baserade på tidigare data och kan till och med förutse kundproblem innan de händer. Den lär sig ständigt från tidigare interaktioner och förbättrar därmed kontinuerligt sin förmåga att ge kundsupportteamen rätt insikter och lösningar.

Med Zoho Desk får företag mätpunkter och rapportverktyg som hjälper dem att övervaka och förbättra sin kundtjänstövergripande effektivitet. Dessutom gör dess anpassningsfunktioner och integrationskapabiliteter det möjligt för företag att smidigt införa Zoho Desk i deras befintliga workflows, vilket säkerställer en problemfri övergång och ständig produktivitet.

Kommentera